onsdag 3 februari 2010

Ny dag Nya tag

Livet ska inte vara lätt.... Alla beslut som man måste ta, kan ingen ta besluten åt mig, då kan jag juh skulla på dem istället för mig.
Jag ångrar nog inget här i livet, jag skulle inte vara jag då, och jag måste nog säga att jag tycker att jag är bra.
Men Men just nu är det tungt, jag som trodde att inget kunde sänka mig, så sjönk jag ändå, jag druknade nästan. Vet inte om detta blir bra, men nu måste jag få tillbaka energin annars går jag under.... Jag enrkänner att orken är slut, någon annan får ta över...
Det känns som om jag bara sårar människor hela tiden, jag vill inte det. Men jag kan inte låtsas heller, det måste ut.
Nu hoppas jag bara att det praktiskt löser sig, nu när jag bestämt mig att ta steget.

1 kommentar:

  1. Man måste först komma över bron för att kunna försätta sin färd... /S

    SvaraRadera