tisdag 16 februari 2010

:)

Idag har jag haft hit Erik från Lulebo, och han var på ett strålandes humör (lyllos mig). Han ska ordna så dörrarna inte har kvar en massa tejprester, sen så får jag fixat till hall väggarna med ny färg, inte tapet... Jaja bättre än inget alls, det blir säker bra. Sen så lovade han mig färg till köket och lill toan, men det får jag måla själv.
Jag fortsätter att leva livet en dag i taget och det känns bra, ett steg åt gången. Dumt av mig att vara inpulsiv när allt jag behövde vara att bara vara jag.
Här flyter att lungt och stilla, sonen bor hon pappan och döttrarna bor här, Detta är nog bra för oss alla, men visst saknar jag min lilla ligist, han är juh mitt hjärta och jag älskar honom i alla fall. Känns dock bra att jag har ett sådant kamratstöd hela tiden, jag har alltid någon att vända mig till när det blir jobbigt.
Idag så ska vi ha ett EVK= Elvevårdskonference, med Hertsöskolan och sonen jag och hans pappa. Vad vi kommer att kräva är skolskuss på morgon, för han fixar inte att fara själv till skolan med bussen. Vi vill absolut inte byta skola, så nu ska vi ha det vi har rätt att kräva, det finns ju andra barn på skolan som har skolskjuss så varför ska inte han få det?!?! Ni får hålla tummarna att vi vinner fighten. Det är fanken inte lätt att vara förälder idag. Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar