söndag 7 februari 2010

En liten uppdatering...

Ja veckan som varit har varit mer än omtumlande.... Jag har mestadels försökt att bara fokusera på mig, saknar sonen massor, men jag tror verkligen att hans pappa har bättre möjligheter att ge honom det han behöver bättre än jag, inte på grund av att jag inte vill utan på grund av att mitt skiftjobb.
Ja sen så gjorde det inte saken bättre än att jag kände mig tvungen för framförallt min mentala hälsa att bryta med hjärtat :( Det blev bara för mycket för mig, avståndet är naturligtvis en av sakerna men sen oxo att jag inte hann med annat som är viktiga, vill inte gå in på detaljer. Vill fortfarande att vi ska vara vänner för du har en stor plats i mitt hjärta, och det kommer du alltid ha.
Denna helgen har jag umgåtts med barnen, myst och hostat en del, är forfarande lite sjuk, men inte så farligt. Vad jag nu kommer att fokusera på är att få iordning här hemma, barnens rum ska tapetseras och hall + kök ska målas.
Jag är inte depprimerad, vilket är skönt. Vet vad jag behöver för att må bra, året som varit har gett mig en kunskap om mitt liv, jag har fått förståelser för andra människor och varför man gör som man gör, idag har jag ännu mer förståelse och det är jag glad för.
Jag kommer ta en dag i taget, jag kommer att bryta med uppdrag som jag tagit på mig som jag känner tar för mycket av min energi, den energin behöver jag till mig själv. Känns skönt att ha tagit besluten, jag avskyr verkligen att ta beslut, jag vill att andra tar dem åt mig....
Nu ska jag dricka mitt kaffe, och gå och se Ice age 2 med Tim, innan jag levererar honom till FADERSKAPET (såg att Madde skrivit det i hennes blogg) Tyckte det lät skojigt.
Kramar till er alla mina goa kära vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar