fredag 5 februari 2010

Håhå jaja

Nya tag i mitt liv.... Jag har insett att jag måste se till mig och mina behov för att jag och barnen ska må bra. Jag kan inte fortsätta att låssas vara något jag inte är, jag kan inte gömma problemen och tro att de inte är där. Nej ni jag måste reda ut alla problem en efter en.

Veckan som varit har varit riktigt tuff, jag har tagit 2 stora livsavgörande beslut. Det ena var att min älskade son flyttar till sin pappa, jag inser att jag inte längre kan ge honom det han behöver. Det andra beslutet är att jag ska nu bygga upp mig själv utan yttre påverkan. Jag ångrar inget men jag skulle nog inte ha haft så bråttom när jag började må bra inom mig, jag borde ha fortsatt där.... Så jag backar nu till det som jag var före jul, tyvärr så fick fler liv än mitt törnar på sig, förlåt förlåt

1 kommentar: