tisdag 23 februari 2010

Hur i hela friden hinner man med?

Just nu så undrar jag verkligen hur jag hinner med allt, jag har massor av projekt, samt allt jag gör ideelt sen så har jag en hög med barn. Hemmet rasar och när det gör det så mår jag inge vidare.. Nu i helgen ska jag verkligen försöka ta tag i alla måsten och bli av med saker som fått ligga alldeles för länge. Kärleken får vänta tills jag har hittat tillbaka till mig själv. Trivs utmärkt på jobbet gör jag vilket gör saker och ting mkt enklare. Jag har då faktiskt fått klart Tim/ Tobbes krypin, blev riktigt nöjd.


Kanske inte bästa bilden:

2 kommentarer:

  1. ser lite farligt ut tänk om han ramlar ur sängen varför inte sätta en bräda till på halva sängen??

    SvaraRadera
  2. Den är på väg dit, har bara inte hunnit än :)

    SvaraRadera