onsdag 27 oktober 2010

Uppdrag granskning

Fasen va jag känner mig frustrerad efter programmet Uppdrag granskning..... De har INTE lyft en enda positiv sak om förbundet.. OCH jag vet att det fått in massor med positiv information, NEJ då de har valt att inte ta med något av det... Men va fanken hade jag väntat mig...Tack svt Luleå för att ni tror på vår vilja och vår kamp att förbättra det som varit, vi jobbar vidare för att se till barnens bästa. Tyvärr så ser endast Uppdrag granskning till bra tittarsiffror inte till de barn som ska ta över efter oss.... Kram

1 kommentar:

  1. Håller med dig Jane, önskar att i ett sådant här granskande program att det tagit med all fakta. Det finns förklaringar till mycket med det har dom valt att plocka bort. Det som är otäckt är att progamledaren är tydligen kompis med han som vänt sig til programmet. Han har t o m hotat att använda sig av sin makt, kontakten på UG. Samma person har skickat mig mail om mig och mitt privatliv. Endast för att jag är gift med han som var ordförande. Samma person som skrivit till mig har tillsammmans med hans livskamrat själva försökt få stora fördelar genom att engagera sig i föreningen.När käppar sattes i hjulen för dom började smutskastningen och oskyldiga har dragits in i soppan.
    Jag tycker att ni gör ett fantastiskt och proffsigt jobb. Jag hoppas också att ni finner kraften att jobba vidare med det viktiga frågor som Hem och skola har till uppgift att genomföra.
    Keep on...Kram

    SvaraRadera