tisdag 5 oktober 2010

Landat

Nu känner jag att jag har börjat landa efter en hel del rörighet i livet och det handlar nog om det mesta som livet berör, utan att gå in på detaljer... Jag har nu bott ensam med mina barn i över 1 1/2 år och jag känner att jag vuxit som människa jag kan idag njuta fullt ut av att vara själv, förr blev jag jätte stressad av att vara ensam en kväll... Det har inte varit lätt och man kan lugnt säga att det har varit hemskt ekonomiskt. Men jag står upp jag mår faktiskt riktigt bra, jag värderar mina vänner högt, för utan dem hade jag inte klarat det. Jag har många mål i livet och jag håller mig aktiv inom föreningslivet, som jag ABSOLUT inte vill vara utan. Jag har haft den stora äran att möta många kloka människor detta sista år och jag vet att jag lärt mig mycket om positiv uppmuntran, genom att de gett mig det... Kram på er vänner

1 kommentar:

  1. Vad då sista år? låter lite hemskt du menar de senaste året eller hur :)/S

    SvaraRadera