torsdag 7 oktober 2010

Tänkt lite på

Jag har funderat idag lite på varför vi blir som vi blir. Varför blir en del starka och en del svaga? Jag tror verkligen att jag är den jag är på grund av vad jag fått uppleva genom åren. Min uppväxt har varit tung på många sätt, jag även fått tampas med en hel del i mitt vuxna liv, jag har mött många olika människor som jag fått äran att få ge av mina erfarenheter men oxo fått kunskap ifrån. Jag tror verkligen att alla vi möter i livet har vi att lära oss av. Jag har fått en hård uppväxt ett jobbigt liv. Jag har genom detta lärt mig så mycket mer än många runt mig, och ofta tycker jag att det är orättvis fast oftast känner jag mig glad för vad jag lär mig av det. Jag har mycket kvar att lära mig,
Jag är inte stark däremot så är jag tjurig... Mer tankar kommer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar