tisdag 12 januari 2010

Tisdag morgon

Nu märker jag att skolan är i gång.... Nu kommer kraven och min son är inge kul att vara runt, har tjafsar hela tiden och jag blir bara irriterad :(
Man kan undra om detta någonsin blir bra??? Kommer allt att lösa sig, ja ni det är nog inte konstigt att jag undrar, med tanke på att det inte går en dag utan att han bråkar om något eller att han gjort något han vet att han inte får göra. Måste säga att jag dock är glad för att barnen är friska i övrigt och att de andra barnen inte delar hans problem... Mina problem med sonen är inte värst, men när jag lever i det så känns det då så. Jag har vänner med mycket större problem än jag och jag beundrar deras styrka.
Bara 2 dar till jag får träffa ♥ och denna veckan har jag en hel del med inredning att stå i så det borde gå fort. :). Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar