söndag 17 januari 2010

Hmm

Vilken extremt dålig bloggare jag är, jag har inte bloggat sen i tisdags.... Vet inte vad ni vill veta, eller vad jag vill dela med mig kanske :)
Jag har under veckan som varit haft huset full av hantverkare, en målare och en golvläggare så nu börjar mitt hem se okey ut. :) I torsdags så for jag till mitt stora hjärta, och vi har bara myst hela helgen, jag njuter av varje sekund, det är längesen jag kände mig så harmonisk i mitt inre. Jag sitter redan och längtar tills vi träffas igen, det är en kluven känsla som både känns bra och lite dålig. Tror nog att längtan är något man mår bra av, samtidigt så är det jobbigt att avståndet är lite långt, värre kunde det juh ha varit.. :)
Nu ska jag krypa ner undet täcket och drömma om min Kärlek :)

3 kommentarer:

  1. i är extremt dåliga på att hälsa på varan oxå....:(

    SvaraRadera
  2. men vi syns ju nästa lördag ..hihi

    SvaraRadera