onsdag 20 januari 2010

Pratstund

Jag och hjärtat hade igår en mycket lång och trevlig pratstund i telefonen. Jag är inte så bra på att formulera mig så jag hoppas att han inte missförstod något. Jag tycker då att det känns underbart att vi KAN prata med varann om allt, och framförallt att han pratar med mig om saker som han funderar över.
Jag är lycklig, jag har fått tillbaka livsglädjen, jag tycker det är kul att laga mat igen, jag till och med visslar när jag städar :).
Jag är så glad att jag kan blicka tillbaka och bara känna att vi gjorde rätt val. Jag har inget ont att säga om M, han är den han är och jag är den jag är, fast jag förstår inte varför vi lät oss må så dåligt under så långt tid. Idag kan jag lämna det bakom mig och gå vidare med mitt nya liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar