söndag 10 januari 2010

Söndag kväll :)



Måste erkänna att oftast när jag bloggar så mår jag riktigt dåligt. Jag ska försöka vara en bättre bloggare och helt enkelt dela med mig med alla sidor inte bara de dåliga och de superbra.
Ikväll är det söndag och mitt lilla ♥ Tim har åkt till sin pappa, veckorna bara rusar iväg när han är här jag hinner faktiskt inte med. Tim är en så positiv kille full av energi, han surrar konstant :)
Och mitt stora ♥ hjärta har åkt hem till Arvdsjaur, jag har haft en lugn och mysig helg, fungerade åtmintone enligt mig jättebra med barnen och honom, tyvärr så har vi lite svårare att få hans hund och min katt att komma överens :(. Men visst är det så att problem är till för att lösas...
Dock så är det lite jobbigt att avståndet är lite långt, men det är inte hela världen. Vi löser det :).
Ikväll så har jag tömt hela vardagsrummet samt nästan hela sovrummet, för imorgon kommer målaren och börjar tapetsera, och senare i veckan kommer mattläggaren, så nu ska jag äntligen få lite ordning här. Nu ska jag snart krypa ner i min stora säng och drömma söta drömmar... Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar