tisdag 9 november 2010

Hejsan

Jag har inte varit så bra på att blogga, all min energi går till jobb, familj och hem och skola just nu... Vilket jag vet de flesta av er redan vet... Livet är riktigt spännande, kärleken blomstrar tyvärr så ses vi sällan av förklarliga orsaker, det är inte lätt hela tiden och vem har sagt att det ska vara det. Vi skulle ha haft möte igår, det 3:e som inte blir av för att någon glömt bort... Snart lägger jag ner allt, vet inte riktigt vad detta ska ge, tycker nog att vi är ute och cyklar, vi är inte alls inne på det som vi borde prata om. Detta är dock bara mina åsikter det finns även andras så vem vet jag kan ha fel.... :/
Hur som helst, jag mår fortfarande bra, jag jobbar på, inget större har hänt. Snart blir det kalas/fest, det ska bli skoj...
Kram kram nu ska jag mysa med sonen i soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar