tisdag 16 november 2010

God kväll


Sitter här i köket

Och funderar om det är någon ide att gå och sova ikväll,
för jag ska upp redan kl 4 för att hinna med flygbussen som
går kl 5.10 från Smedjegatan. Jag har jobbat ikväll 16-22 har haft
ett underbart pass, dock när jag skulle starta bilen så ville den inte,
tror att det berodde på att det är -15 grader ute, blä blä dock så är jag
mycket glad för min vän Susanne kom till min undsättning och hjälpte mig
få igång dum bilen.. Susanne är fantastisk jag har tur som har en sådan fantastisk
vän... Nu står bilen i garaget, lite sur är jag, för detta innebär att jag i
fortsättningen måste ta bussen till jobbet när det är kallt för jag har ingen
motorvärmare där. Men det är det värt, för jag är på den bästa arbetsplatsen
i hela Luleå, åtminstone enligt mina erfarenheter.

Denna hittade jag på facebook
"Kannibalen låg utanför hyddan och ojade sig.
- Jag har så ont i magen stönade han!
Hustrun svarade tröstande.
- Äsch, du vet väl hur det är.
Vissa människor tål man bara inte =)"

Sov gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar