fredag 27 augusti 2010

Tjenare

Jag har faktiskt inte så mycket att blogga om...
För just nu så tar Hem o skola mycket av min tid, jag och några till håller på att ordna med Riksförbundets nästa Fullmäktige möte, det är både kul och spännande.... Hoppas att jag inte glömt något viktigt och att alla är nöjda... Det är en hel del att hålla reda på.
Jag tycker att få jobba med Hem och skola är kanon kul.... Jag är omringad av ett stort gäng med fantastiska människor som smittar av sig med sin positiva energi och glädje, det kan bara inte bli bättre.
Skickade nyss iväg katt nr 2 av 5.. Maya verkar inte bry sig, hon är mest irriterad på dem hela tiden.

Kram till nästa gång

1 kommentar:

  1. Ja, vi är ett gott gäng! Mycket positiv anda och stark vilja att göra bra saker för våra barn och deras skolmiljö! Du är verkligen en glädjespridare som gör mycket gott med dina tankar och gärningar!/ Tack. Erica

    SvaraRadera