fredag 20 augusti 2010

Mötet gick bra

tyckte vi i alla fall, kvinnan verkade vara rutinerad och inge dömande.... Tråkigt nog så är sonen väldigt äventyrlig så endast 1 dag senare så är han där igen :( Jag tycker att systemet går för långsamt, jag vill att de agerar nu... Hitta den rätta lösningen så att han inte ramlar ordentligt... Jag vet inte vad som är bäst, jag vet inte vad för hjälp man kan få.... Jag vet bara att jag vill få ett stop innan det är för sent. Innan han har fastnat i ett missbruk.. Min älskade son du kunde ha dött, jag vill bara att du betyder allt för mig och jag kommer inte att ge upp......

2 kommentarer:

  1. hej Jane, hur lägger jag till dig som favorit? JAg ska se om jag lyckas trycka p rätt knappar. Tack för din komplimang!<och mom jag är inloggad varför kan jag inte kommentera?? /Pia

    SvaraRadera
  2. Jag bara tryckte på den på din sida. tror jag måste ändra mina inställningar på min sida... Då kommer det nog att fungera.kram

    SvaraRadera