torsdag 12 augusti 2010

Ny dag nya möjligheter


Trist men sant, blidde inget hos mannen i stan, pga att de inte ville ändra schemat som inte alls passade mitt liv.... Det är dock ingen ide att hänga läpp utan jag får fortsätta att leta den ultimata arbetsplatsen för mig.. :) Har i alla fall fått ett vik på 160 timmar nästa månad :)
Jag vet att det finns ett super arbete för mig där ute, lite tråkigt var det dock för bättre arbetsgivare och kollegor får man verkligen söka efter...
Nu ska jag ha kvalitetstid med älsklingen och yngsta sonen :)
Kram kram på er

1 kommentar:

  1. Det är så härligt att "höra" dig. Många förstår inte att det här med jobb också handlar om att se vad någon kan erbjuda en i utbyte mot sin egen tid. Man får inte bara något av någon annan, man ger också något i utbyte.

    Du är klok du Jane. kram Erica

    SvaraRadera