tisdag 2 mars 2010

Vet inte

Snart vet jag inte vad jag törs skriva och inte, och var?!?!
Igår skrev jag ett inlägg på Facebook, jag skrev "Har just gått av ett xx timmars pass, är trött i huvudet, :)" själv vet jag inte varför min xxxxxx tyckte att jag skulle ta bort inlägget, jag kommenterade bara hur mkt jag jobbat och inget annat, jag har juh inte ens jobbat för många timmar...Men visst vet jag vem som berättat det för xxxxx, inte så svårt att lista ut.
Så för att nu inte förskriva mig om något, så skriver jag så här...... Jag har haft 2 jobbiga dagar... Säger inte om det är privat eller arbete, det får ni helt enkelt lista ut :)
Många tankar finns i huvudet, jag kommer ikväll att knäppa mina händer och be, för därute finns det en person som behöver alla böner den kan få. Nu ska jag njuta av en lugn kväll hemma i min ensamhet, nja inte riktigt ensam, jag har stans snyggaste kille i min säng :) Kram kram

1 kommentar:

  1. Du får väl skriva va FAN du vill angåemnde hur mycket eller hur många timmar du har arbetat. Känner mycket irritation över din sittuation nu, varför hoppar alla på dig å bryr sig vas du ska göra eller inte göra...morr/S

    SvaraRadera