lördag 27 mars 2010

Tråkig

Blogg har jag nu haft ett tag, beror på att jag inte hinner blogga så mkt som jag vill, livet, barnen, jobbet och mm tar min tid.

Vill eller törs inte riktig dela med mig med allt som händer i mitt liv, vill gärma göra det MEN jag kan inte av flera olika anledningar.

Som ni kanske sett så har jag fördrivit den lilla fritid jag haft med att fixa till här hemma. Jag har lagt golv, tapetserat, målat och listat mm. Kul tycker jag tyvärr så kostar det oxo så nu är det stopp ett tag, behöver spar ihop lite sen så är det Johannas tur att få fin.

Jag mår oförsämt bra, jag har har tyvärr tappat en vän för ett tag sen, det gjorde ont, men jag kunde inte låtsas att allt var bra när jag kände att det inte var det för mig. Han är en fantastisk människa och jag tycker om honom oerhört i alla fall, hoppas bara att vi nån gång i framtiden kan hittat tillbaka till att vara vänner....

Hur som helst så sitter jag här ikväll Sofie och hennes kompis sitter i soffan och tittar på TV, jag måste upp en timme tidigare pga att vi ställer fram klockan ikväll, börjar jobba 7.000...

Ska snart bättra mig, när jag får mer tid och energi till bloggen, har dock gjort ett blogginlägg på kurirens föräldrarförenings blogg, titta in och läs där.

Kram på er nu ska jag krama min kudde :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar