torsdag 21 juni 2012

Kvällen före midsommar

Tyvärr så går det inte lägga in kort när jag mobilbloggar....:-( Imorgon är det midsommar och jag jobbar till 16 sen så ska vi grilla och efter det så blir det tivoli hoppas alla barn vill följa med. Börjar komma iordning i nya lägenheten, det känns verkligen som hemma. Jag trivs riktigt bra. På måndag får jag veta om min äldsta dotter flyttar hemifrån, detta känns både roligt och jobbigt. Vet inte om jag vill släppa henne ännu, min lilla tjej så klok och snäll. Idag var jag och lämnade blommor till Luleås bästa kokerska Gunvor som jobbar på Tims dagis, för all god mat hon lagat under de åren han gått där. Nu har jag inte längre några dagis barn, :-( Shit var tog åren vägen :-) Önskar er en riktigt mysig midsommar kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar