söndag 13 mars 2011

Hej igen

Tjenare åh vad jag har varit flitig att blogga på sistone :) trots att baggar miljoner andra saker jag gör. Snart är det Riksförbundets fullmäktige och det blir nog riktigt bra trots allt vad som än händer där så är då jag stolt över min insats. Och är det så att jag inte blir invald så hoppas jag att den nya styrelsen jobbar mot de målen som vi ville göra men kunde inte på grund av allt det som vi brottats med under detta året. Efter fullmäktige så tror i alla fall jag att hem och skola mognat, resan har varit lång men lärorik och det tackar jag för. Det jag tyckt varit tråkigt är konflikterna som hela tiden uppstått. Det bästa är alla fina och Goa människor jag haft äran att få lära känna.

Snart ska jag få njuta av alla mina underbara barn åh vad jag längtar efter dem. Kram och puss till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar